Saturday, April 25, 2009

KEMALANGAN



ahaks memalam ni teringat aku satu story yang berlaku kat kampong aku maser aku muda-muda. citer ni tak lawak cam shiyal ler tapi bengang cam haram

Pader satu hari tuh aku ngn badrul sedang merentasi eluruh pekan rengit mencari soto, penat gak ler semua kedai soto seluruh pekan rengit tuh kitorang jelajah x da satu pon yang bukak* hari jumaat lepas semayang jumaat mmg x der kedai soto yang bukak kat kampong aku tuh.maser tuh aku ngn kawan aku dengan tesion n lapor lepas dgr khutbah jumaat yang mangashikan tuh melepak di bengkel bapak aku *tunggu kedai soto bukak semula sebenarnye. sebelom sampai tuh kitorang nampak orang ramai-ramai berkumpul di tengah jalan.aku ngn kawan aku aper lagi ler cube untuk menyibuk kat celah celah orang ramai tuh. mmg ramai ler orang maser tuh.x nampak sapa yang xcident sampai.


mbr aku ni harook sikit perangai, perasaan ingin tahu siapa yang terlibat dalam kemalangan tersebut mungkin sangat kuat dalam diri beliau.*beliau agak ler tak tahu maloo saper ntah ajor jadik centuh ntah. tetapi malangnyer tiada ruang beliau mencelah.

dengan tanpa segan siloo dia menjerit “Wei!.. tolong beri laluan, saya adalah bapa mangsa.*tersentap aku sekejap maser tuh "adus budak ni buat hal le pulak"

Tiba-tiba aku terdengar ader suara sumbang mencelah, “Oooo… bapa kambing rupanya……”

adoii malu shiottt !!! aku pon cabot n terus mkan kat umah cancel makan soto
nota kuku cagu: jangan suka menyibuk*padan muke ko BAD
IKLAN: kat maner le ko skg rindu seh kat ko!!

0 comments: