Monday, April 27, 2009

TERHARU!!!*award pertama gue


text ucapan penerima award:

Sob sob sob*nangis ala2 pemenang AMERICAN IDOL sambil menyanyi lagu .kepada encheek MUNIM yang comel saya ucapkan terima kasih kerana menganugerahkan saya AWARD SAMPAH*statement kejam ini. Saya berasa terharu kerana usaha saya selama ini dihargai juga. Saya bergitu teruja apabila mendapat penghargaan seperti ini dan saya ucapkan terima kasih banyak-banyak

Tak lupa juga kepada MAK kerana memasukan duit*rm 100 untuk 3 minggu. ABAH kerana menjadi seorang pekebun yang disegani ketua kampong*penghulu SIROM nama dia*huduh sungguh nama ituh.kepada kakak aku NANIE yang gangster kerana selalu buli aku tahap terkemut semint sebab mendapat penampor mu yang bertapak tangankan GORILLA itu. Kakak aku JUN yang member kuih yang tak enak rasanya*tipooo kata resepi mak mak masak x camtuh pon. Abang keksayangan aku ABG ADI kerana pernah menteranjang aku sehingga terseludup aku di bawah tv 21 inch kerana bergadoh akibat mesin basoh.

Tak lupa juga kepada ABANG IPAR aku walaupon kita tak sebulu*perlukan bulu mu itu bulu mu buluku itu buluku lah. KAKAK IPAR aku yang sporting habis kerna main kereta control aku sampai jahanam. Kepada anak sedara aku DANISH kerana tak pernah dengar cakap POKSU dia yang hensem ni. kepada adik DANISH yang bernama HAIBAH kerana meghabiskan semua cikedis-cikedis di rumah atok dia a.k.a umah aku*kuat makan mmg minah ni tgk saiz ler. Kepada HANA adik kepada HAIBAH yang x berkesempatan mengenal POKSU dia ni sebab biler ko lahir je POKSU ko dah berhijrah ke UKM yang permai ini*berhenti sekejap sambil menyanyikan lagu VARSITI kita.

Kepada anak-anak abang aku juga tidak lupa terutamanya TASHA kerana selalu mengopak kan duit POKSU dia bile ke kedai RM2. Kepada JIHA kerana pernah menikam POKSU dia dgn pena mata bulat*siyes lepas tuh aku dah takut dah nak kaco minah ni lagi dan terakhir kepada ermmm siyes aku luper name dia* kejam POKSU dia x inggat nama anak sendiri kerana tadak pernah bermanja dgn POKSU dia yang HOT ni*boleh pakai kah?

Kepada RUMET-RUMET juga tidak ketinggalan terutamanya kepada NASH yang telah menceraikan aku dan lari ke KERISMAS selama beberapa minggu untuk study ngn bebudak LAW dia* alah x kesah pon xda ko leh cantoom katil tido lagi puas. Terima kasih kepada RAZMAN kerana menjaga susuknya dgn baik sehingga membuat aku LOYA!!kepada ROY juga kerana menjadi dalang untuk aku membuat BLOG ini.

Kepada sesiapa yang saya tak sebut tuh jgn kecik hati ler yerk. Sebab saya mmg tak nak sebut pon.so sekali lagi saya ucapkan kepada “the cutest blooger in Malaya” kerana member saya award yang dalam masa 3 hari entry ini akan saya buang.

Sekian TERIMA KASIH!!!!

dengan ini saya mengishtihar yang AKU x Mau BAGI SAPER2 AWARD NI SEBAB AKU NAK BOLOT SORANG

SO KEPADA ROY,CIK SARAH DAN MUN JGN MIMPI DAPAT AWARD INI DARI AKU*lu pikir sendiri betapa keji nya penulis blog ini


6 comments:

...sarah n... said...

SO KEPADA ROY,CIK SARAH DAN MUN JGN MIMPI DAPAT AWARD INI DARI AKU*lu pikir sendiri betapa keji nya penulis blog ini

merujuk kepada kenyataan di atas.

hoho.

takpa. takpa. aku dok kesah tak dapat dari hang pon.

sebab mun pon bagi kat aku lerr....chaittt!!!


bolot la kau sorang!!!

sharkiey said...

hak hancuus MUN memberi akmoo award sampah itu..

adakah kamu tidak mahu buat rayuan kepada aku untuk mendapat award itu
ini kerana jika aku yang memberi nya, ia bukan awrd sampah lagi tapi awrd kelass habis gua cakap luuuuu

...sarah n... said...

merayuuu...??

oke.

tolongggglah jangan bagi ku award nih.

tak sanggup nak terima.

terlalu berharga kot.


hamik! hamik!!

sharkiey said...

mmg jahanam

xnak dah.x yah aku bagi

poyos adios selepious.huh

guer adios!!!

...sarah n... said...

hahahaha!*gelak macam setan*

sharkiey said...

macam setan kah?
sure ni mcm setan? xnak pilih cam lain?cam anjing kaH? beruk KIY kah? x nak ker?